Mina träningstips

Många brukar skriva på sina bloggar hur de tränar och mår bra. Nu tänkte jag att det var min tur att dela med mig av mina tips:

Sommartid: På jobbet går jag ca 7 timmar i snitt, 4-5 dagar i veckan + cyklar till jobbet.
Höst: Gör ett försök till att börja på ett träningscenter, håller i en månad... Joggar eller springer en dag i veckan + cyklar till skolan.
Vintertid: Snön begränsar tyvärr en hel del... En promenad då och då och jobbat lite strött där jag går ca 6 timmar i snitt.
Vår: Promenader, joggar och ytterligare ett försök på träningscenter som håller lite längre än en månad (oftast) + börjar cykla till skolan igen när snön börjat försvinna.

Man behöver inte massa träning, utan va igång lite hela tiden och äta lite mindre portioner. Mina bästa tips, tänk inte för mycket, lev, njut. Ett måste gör det bara värre, att hela tiden tänka på det gör det värre. Var nöjd med den du är. Det är mitt bästa tips! Sen en gnutta kärlek är aldrig fel, syskon, förälder, vänner eller pojkvän.
Beautiful winterland


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0