Nytt och avklarat

Jaha då har man åkt på ett nytt virus och mår så där irriterat "tjock" i huvudet. Lämnat hemmet för helgen för att åka en sväng till kusinerna, alltid lika kul att träffa dom. Dock töar det här... men ikväll väntar bastubad, bada i karet och ev. ta ett dopp i isvaken.

Inte långt kvar i skolan nu och längtar efter ett break får skolan, som kommer bli lite extra långt för mig hihi. Men en vecka återstår, ett prov och två inlämningar...fast det får vänta till nästa vecka. Denna helgen är en helig, ledig helg där jag bara ska vara.

Såg finalen i Idol igår jue. Jay har varit bäst rakt igenom, men vinnarlåten tycker jag faktiskt passade Minnah bättre. Se hur länge han klarar sig i rampljuset nu Jay, tveksamt om han klarar det. Mina största lyckeönskningar till honom, för han är för bra för att gå i deck. Idol är i alla fall avklarat.

Kanske bästa låten genom hela Idol är nog ändå denna;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0