En Bal på Slottet



Igår var det Kaggs bal och jag måste säga att jag är stolt över att vara kaggnist för vi hade nog den bästa balen 2010. Den gemenskap som finns över Kagg "kaggandan" hittar du inte på någon annan skolas bal i Kalmar. 

Efter att ha tagit massa kort på allt fint folk begav jag mig upp i slottet för att fixa och dona. De extremt duktiga arrangörerna Sofie och Lovisa hade gjort ett väldigt bra jobb. Jag hjälpte dom så gott jag kunde med allt och vid halv sju var insläppet till salen. God mat, härliga tal och ett och annat, kvällen fortsatte sedan på dansgolvet!

En mycket lyckad kväll! Det var inte ens min bal men var otroligt glad att få tagit del av 91:ornas, eftersom jag har många kära vänner som nu tackar för sitt på Kagg. Nu har jag en mängd idéer på hur jag vill göra med mig egen bal. Ett tal ska jag försöka skriva ihop på ett år, vilka sort skor man ska ha för att genomlida kvällen utan stora blåsor på dansgolvet. Jag har lite tankar på kläder och frisyr. Åhh vad jag längtar till nästa år! Då, då är det min tur!

Hanna & Alex; Linda & Simon

Kramizzz


Simon & Linda med slottet i bakgrunden


Vackra Amelie

Eleganta Julia


Mina snygga tjejor!


Sofie

Jag & Lovisa

Dansgolvet

Hanna & Alex

Eile & Linda

Julia & Linda

Avslutande bilden på Linda, vilken grym kväll vi hade!


Vad är väl en bal på slottet? Långtråkig, dötrist och... och.. alldeles alldeles underbar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0