Grillkvällar



Det är så mysigt nu när det är lite varmare(fast att jag önskade att de vore som idag oftare), då kan man träffas lättare och grilla. Grillkvällar är så mysiga. Man kan vara många och man kan vara få, men det är alltid lika mysigt eller roligt om något går galet fel. 

Igår var jag hos Robin med ett gäng och vi hade mycket trevligt! Kollade på massa bilder från ettan o framåt och vi är VERKLIGEN den BÄSTA KLASSEN! Jag är så glad att jag går i TE08C<3. Vi har sjuk kul tillsammans, alla kan vara helt tokiga, vackra, roliga, fula och alldeles underbara! Den sammanhållning vi har tror jag inte många klasser har. 

Bilder fr igår:


Grillen är igång
Linda, Gunhamn, Frida



GOTT
Elin, Gunhamn, Frida



Tjejerna är grillmästare(Y)


Så söta:)




Jag & Moa



SuperWomen!<3


Elin&Moa<3


Robin, Viktor, Christian


Moa bränner kött, Vp, Frida


Mycket trevlig kväll!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0