Jag, Sofia & bilen


Jag och Sofia har varit ute på ärenden, från klockan tio till fem har vi sprungit runt i affärer o kollat, både i stan och ute vid Hansa City. Jag har kommit fram till ungefär som jag vill ha det i mitt rum på Öland, nu handlar det bara om att önska sig allt av mammsen och pappsen(fast lite blev köpt idag). Förutom grejer till stugan har jag köpt mig ett par solglasögon(mina andra gick sönder under semestern) och en klänning. Det är jätte mycket rea på stan så man blir ju shoppinggalen! Fast jag lyckades hålla i pengarna ganska bra. Nu ska jag packa mina saker och åka över till Ö-landet. Längtar efter sommarbrisen, jag kvävs här inne i Kalmar!


S&S<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0