Klassfest

Jag insåg(ännu mer än innan) att jag har den bästa klassen man kan ha! I tisdags var det full rulle(eller ja från måndags tills idag har det inte varit särskilt mycket sömn eller lugna stunder), Staggs student och klassfest. Båda barndomskompisarna gick ut Rebecka och Sofia, så det blev till att hinna runt till de båda innan jag begav mig vidare till klassfesten. 

En sjuk klass ha jag, men också SÅ underbara! Det blev dans, snack, planering(inför vår student nästa år, det gäller att vara ute i tid:P haha) och sen satt vi bara ute i sommarnatten med en gitarr och sjöng. Vissa åkte hem, andra sov inte alls eller som jag som stal tre timmars sömn i soffan. Morgonen efter var det upp vid halv sex och vidare för sminkning på nästa student!

Tack Te08c för en ut av de bästa klassfester!

Folk

Folk


Gunhamn & jag



Gitarrspel & mys

Emma & jag


Dance


Dance


Elin, jag & Moa




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0