Sicilien


Hemkommen från Sicilien och även hunnit med att flytta över till stugan och jobbat en dag. Det rullar på i fullfart men idag kunde jag ta det lugnt, eller ja nästan... Jag har fixat o donat i stugan, packat upp och städat. Sedan blev det en tur in till Kalmar i kväll/natt för att göra ärenden i morgon.

Sicilien var helt underbart! Har varit på utflykter och sett saker o ting, men hunnit sola, bada, läsa bok och framför allt ätit en massor! Nu kan man dra ner på energiintaget för det ligger redan lagrat så mycket i kroppen. Ska ladda upp lite bilder senare men pga extrem, EXTREM slarv glömde jag kameran i hyrbilen på Sicilien... Tack vare pappa som ringde runt o pratade med massa folk kom äntligen fram till rätt person och sedan kunde min snälla morbror hämta upp den. Tack, tack o tusen TACK! Dags att köpa alla mina saker i färg efter som min hjärna börjar förlora sin kapacitet att komma ihåg saker o ting..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0