Sol ger oss glädje


Tänk vad lite sol kan göra. Som E.E. sa idag efter att ha suttit inne i en datasal i ca3 timmar: "Fast att det kändes lite förjävligt efter att saker och ting med hemsidan inte blev som man ville, räcker det med att gå ut i detta underbara väder så blir man glad igen!" (inte helt ordagrant med innebörden) och jag håller med. 

Att bara stiga ut i klänning och sedan cykla med dessa trevliga herrar så blir man glad. Då spelar det ingen roll att man är lite sliten efter gårdagen och har massa plugg att göra. Något vettigt gör jag varje dag i alla fall och idag blev min hemsida klar, fast upptäckte att jag gjort ett ganska stort fel som jag ev får lägga 3 timmar nästa torsdag till att ändra menmen. 

Tänk att vi ändå kunde få en sommardag, helt underbart! Igår var det fint med och jag chansade och tog short och topp utan jacka. Lite kallt blev det men det ska ju vara sommar nu!? Vill inte sommar komma till mig får jag komma till sommaren.


Solen skiner himlen är blå,
åh vad skönt att leeeva då.
Upp till toppen med alla humör,
och det är det som susen gör!



Kommentarer
Postat av: Elena

Sv: Haha fast jag var ju faktiskt ute sen! ;) Det blir nog ingen utgång på ett bra tag faktiskt.. Och angående skorna; Tack så mycket! :D De är sjukt höga, jag blir nästan 180 cm med dem!

2010-06-03 @ 22:24:57
URL: http://autonomous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0