ShoppingDag


Sitter här med en alkoholfri drink och chips på altanen. Det börjar bli lite små kyligt men njuter ändå. Dagen har rullat på i ett rasande tempo. Körlektion, skolan, stan och sen en tripp till Hansa City med mammi. Har gjort många härliga klipp idag, är en tröja, 2 skor, kofta och väska rikare. Dessutom har mamma och jag köpt saker till mitt rum i stugan. Sofias och mitt rum kommer bli SÅ fint och att ha ett eget litet hus på trädgården är ju bara en dröm man inte trodde skulle bli sann!

Efter i onsdags till torsdags natt har jag tusen myggbett på kroppen och eftersom jag inte tål giftet de sprutar in är de stora som bölder. De försvinner ju så småningom men när man hör att det ska bli ett mygg-år i år överväger jag att gå i långbyxor resten av sommarkvällarna. 

I helgen väntas fix i stugan inför mammas och pappas stora dag och göra det beboeligt i mitt rum. På söndag är det Kaggs bal och då ska jag vara sminkös och fotografera alla mina kära vänner som kommer vara så otroligt fina! Jag funderar på hur min balklänning ska se ut? Har lite tankar om färg i alla fall men kanske får jag lite inspiration på söndag. Nej, nu ska jag kasta in mig i lite plugg och fix förberedelser!

Jag och mamma<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0