Vilken Lycka



Tänk vad småsaker kan göra. Denna dagen har bara varit så jävla bra! Det som var ett totalt kaos i måndags har nu rätt ut sig väldigt bra. Jag känner mig nöjd med mig själv över vad jag presterat, fast att man inte alltid når högsta mål, når man delmål som är minst lika bra. Saker och ting brukar lösa sig och det har det verkligen. Önskar jag kunde dela med mig av den lättnad jag känner, men det går nog inte.

Lycka är något fint och härligt.
Lycka är inte att allt är perfekt.
Lycka är inte omöjligt.
Lycka är inte något man hittar.
Lycka är något du skapar.
Lycka finns inom dig.
Det är du som kan ge dig själv Lycka,
genom att känna dig nöjd för det du har
och uppskatta det som finns.
Vad som är Lycka det bestämmer du,
och det är bara du,
som vet vad som är din Lycka.

<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0