Bloggen återupptas?

Nu var det vääääldigt länge sen jag skrev på den här bloggen och jag saknar det faktiskt lite. Så kul att skriva och få ur sig lite åsikter och tankar, sånt behövs! Har inte heller blivit så mycket skrivande på min andra blogg, så vet inte om jag ska fortsätta med den eller bara skriva här? Å andra sidan det ena förskjuter ju inte det andra;) Ska nog göra om bloggens layout lite, nu när man faktiskt lärt sig hur man kodar den så blir det lite enklare. Men jag minns inte om det är både css och html? Tror det och sen finns ju lite Java inblandat också, som jag btw håller på att bli galen på eftersom vår sämsta lärare inte kan förklara hur man gör!! "Kolla på den här sidan och testa lite" Jaha, men vadå kolla och testa lite!? Jag fattar ju inte ens vad jag gör!!!? Tur det finns snälla kompisar som kan lära mig, annars hade jag väl aldrig kommit någonstans.
Så ja... Enjoy reading!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0