Fotografering


Så! Nu är blogglayouten färdig (lär väl ångra mig om någon månad igen menmen). Lite nyare Sarah och lite nya bilder och stil helt enkelt. Det tar alltid lite längre tid än man beräknat men det är så kul så man tänker inte på att tiden flyger iväg!
Jag använde mig av lite bilder som jag och Elin Palm tog igår. Vi tog bilder till hennes uf-arbete som hon gör i skolan. Det var riktigt kul och fruktansvärt kallt! Haha. Men det var så roligt att få leka framför kameran att jag inte  kände kylan eller att jag kanske borde ätit något, förrän på kvällen när jag kom hem. Frös och kände mig smått svag i kroppen för att jag hoppat över lunchen, inte bra! Vilken Skalman jag är! Måste följa sova-äta-klockan annars funkar det inte.

Bilder ifrån gårdagen kommer här:

 

Innan vi började, gummistövlar till Elin snygga, coola skor!

 

 

Och innan vi kom igång var vi tvungna att flumma lite;)

 

 

Mig i en annan miljö skulle se rätt snyggt ut, kolla skorna:D

 

 

Sen skrattade vi lite igen!:D

 

 

Nagelreklam (och ja det är mina egna;))

 

 

---

 

 

-Pale-

 

 

-Me-

 

 

---

 

 

-Jealous-

 

 

-You-

 

 

-Anger-

 

 

---

 

 

-Scary-

 

 

-Attitude-

 

Photo and styling by Elin Palm



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0