Vad vill du göra? -Ha roligt!



Fullt planerade dagar varje dag och fallerar det enda faller allt, jobbigt men kul och intressant att få göra massa.

Tisdagen efter skolan och körning var det mattävling på Jenny där fransmännen var med. Jag åkte dit och vi smakade och röstade (det stod även om det i Barometern ons 24/3). Efter det blev det pizza och bowling. Riktigt kul att höra fransmännen prata med varandra och att man förstår i stora drag vad de pratar om.

Igår onsdag åkte de på en utflykt som jag gärna åkt med på, men plugg inför engelskaprov och matteprov hindrade mig... Gick även lite på student mässan vilket var...intressant? Lärorikt? Vad säger man, bra information kanske? Lika svårt varje gång frågan: "Vad vill du läsa, bli?" Tyckte ingejör lät lite lockande men matte och fysik är ju sådär... kanske företagsingenjör? Eller IT-säkerhetsinfomatör som jag velat ett tag eller drömmen som liten, pilot? Många vägar att gå, med det problmet får jag lösa senare i livet.

På kvällen var jag på ett politiskt möte, väldigt intressant, och sedan begav jag mig till Helen och Jörgen's för att hinna med att äta lite efterrätt. Därefter corner och sist KM. Somnade nästan stående, men mycket trevlig kväll!


Jag är trött men har kul, sova kan jag göra när jag blir gammal!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0