Spontant

Jaha så nu har Cynthia åkt hem och det känns... tomt? Att inte ha någon annan att rätta sig efter. Lite konstigt att man skulle sakna det kanske, fast ganska snart vänjer jag mig nog. Det är skönt att inte ha något planerat och allt händer spontant.


Igår blev det en spontan kväll haha. Skulle vara lite barnvakt åt de minsta systrarna och hyrde in "lekbrosan". När vi sitter och kollar tv ringer telefonen. En väldigt snäll man, som jag tackar så hemskt mkt till, frågar om inte jag ska till Palace ikväll och kolla Amanda Jenssen? Han skrev upp mig+1 på Listan och ja sen vara det bara att åka dit. En trevlig kväll blev det med lite musik och prat med massa människor.
Livet är en fest, aight?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0