Moderator



Har varit på en fantastiskt utbildning i Stockholm under denna helg! Vi åkte ett gäng från MUF Kalmar med minibuss upp till Stockholm. Föreläsningarna började direkt och med en gång började vi en intensiv, lärorik och otroligt rolig utbildning tillsammans med andra mufare. Vi har lyssnat på många intressanta föredrag framfört av många duktiga talare. Vi har gjort övningar och fått använda den teoretiska kunskapen i praktiken. Det har varit kämpigt, krävande men SÅ givande. Det har varit kul att se den utveckling man själv och så många andra gjort. Jag har aldrig sett så många engagerade och kämpande människor som verkligen försöker och faktiskt når ett sådan bra resultat.

Det har blivit lite sömn och mycket att ta in. Man har varit trött, men man har fortsatt göra sitt yttersta. Man har pressat sig själv till en gräns man inte trodde man kunde. Man har fått en 6 månaders utbildning på bara 2 dygn. Jag har aldrig tidigare lärt mig så mycket på så kort tid och haft så otroligt roligt på samma gång. Detta har gett mig en sådan kunskap. Jag har fått träffa så många trevliga människor. Det är en helg jag aldrig kommer glömma!

Sverige mår bra, när Sverige jobbar!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0