Sista rycket



Ja nu är det sista rycket! Allt ska bli klart på de två kommande veckorna och det är verkligen fullbokat med en miljon saker att göra. Men har man lite nöjen och roligheter här och var brukar det lösa sig ganska fint och... det räcker med ett vg/g ibland..

Kommer kännas konstigt till hösten när alla nuvarande treor försvinner och ännu konstigare att det bara är ett år kvar för mig, vart tog gymnasietiden vägen? Men å andra sidan känner jag för att själv gå ut nu när man ser alla sina vänner försvinna ut i vida världen.

Jag hoppas alla kommer hitta sin rätta plats, men en har jag 2 1/2 vecka kvar med er.



Livet är en bok med kapitel,
och förr eller senare tar kapitelt slut.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0