Spontant & VIP


Haft två trevliga spontana kvällar den här veckan som jag tackar de människor som var med att göra! I onsdags blev det en sväng till KM. Väldigt länge sen jag var där och var en hel del folk. Hann inte gå många meter förrän jag stannade och pratade med någon. Att ta sig igenom hela lokalen tog ett tag...

I går(fredag) hade jag inte heller tänkt att gå ut, men efter att ha fått en inbjudan till VIP-kväll på Vallen så ändrade ja planerna. Middag ute, lite snack med trevligt folk och mötte upp de tre andra som skulle till Vallen. De hade gjort det fint där inne men vädret var väl inte de bästa förutsättningarna för en lyckad kväll. Fick VIP-kort för alla fredagar hela sommaren, gratis drink och blev bjuden på champagne. En bra kväll trots allt!


Drinkar:D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0