Saknaden av en vän

Saknar dig min vän<3 Tanken att du snart ska fira din 18 årsdag utan oss och utan allt firande! Alla i klassen har fyllt nu, bara du kvar men ännu har vi inte gått ut tillsammans efter en gemensam förfest. Kanske för att i våra hjärtan finns du och tanken att inte än, den 13 december har inte varit ännu! Hoppas du känner min kärlek där borta, för du finns fortfarande här fast att skåpet bredvid mig inte öppnats sedan i juni. Vi hade fysikprov idag, du hade tyckt om det och fått alla rätt utan att ens kollat i boken, haha. Saknar ditt skratt, din glädje och ditt lugn. Massa pussar och kramar till dig min underbara vän!

Moa och jag i Köpingsvik i somras
En varm sommardag med nyfiskad flundra

Myskväll hos mig

Happy

En kväll att minnas - för alltid

På skidor
Ett skratt av äkta lycka!


Kommentarer
Postat av: beata

så fint! den sista bilden var härligast, haha! När kommer hon hem? :D

2010-11-25 @ 08:56:10
URL: http://beatastarkner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0