Teknikblogg

Jag hade en tanke att jag skulle starta upp en teknikblogg, eftersom det är ett intresse och jag uppfattar mig själv som ganska duktig på att hitta det bästa man ska köpa inom olika områden. Problemet var bara att jag kom inte längre än att fixa bloggen. Någonstans tog det stopp. Vet inte om det var pga tid eller att jag inte kände att det var någon mening med det... Jag skulle kunna skriva om något varje vecka, för alltid är det något nytt jag hittar, men vem vill läsa om det? Kan ju lika gärna lägga upp något här då och då. Kände för att skriva om något inom det området. Har nämligen några tips att dela med. Då är frågan här eller ---->http://tekniksarah.blogg.se/

Kommentarer
Postat av: beata

sv; Oh vad du är gullig Sarah, blir så glad utav dig! hihi.



Om du känner att det är lättare att ha allt på en och samma blogg, kan du ju ordna en ny kategori om Teknik ? :) och kan jag, som kan rankas som jordens mest otekniska människa, gå in klicka på kategorin och söka upp det som Sarah har skrivit ? :D

2010-11-21 @ 16:46:29
URL: http://beatastarkner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0