Mini Cooper

Åh vad jag vill ha en Mini Cooper! Min morbror ringde för några dagar sedan och sa att han satt o körde en och kom och tänka på mig. Faktiskt riktigt härlig att köra, men inte lika tyst på motorvägen som hans BMW (vilket är så tyst att man inte hör genom telefonen att han kör). Mini Cooper ÄR JAG, kanske för att jag älskar filmen Italien job och där kör de just flera sådan bilar. Men den ser så..så.. härlig ut! Såg precis en reklam med flera röda, glänsande och helt underbara! Någon gång, innan jag dör ska jag i alla fall köra en. 

För övrigt idag har jag haft en toppen-eftermiddag med Beata. Mycket snack och inte en enda sekund tyst, precis som det ska va! + fika (Sarah Bernhards biskvi och kaffe<3). Kört och handlat på Coop med alla 45+ inför i morgon, betalat in rest för Charmonix-resan och nu dags att ta tag i min budget. Svider alltid att se hur mycket man gjort av med, men samtidigt får man se vart alla pengar försvunnit. Koll på pengar det har jag och använder de på sånt jag tycker om, kanske i framtiden en Mini Cooper?



Fin!

Kommentarer
Postat av: beata

haha, ja men varför inte? en riktig höst-mys-film helg! i'm on! ;)

2010-10-08 @ 16:26:14
URL: http://beatastarkner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0