Mobil i sikte

Har inte kollat elektronikprylar på väldigt länge, men fick upp ögonen för en för någon vecka sen(kan ha funnits ganska länge men som sagt jag har inte vara särskilt uppdaterad på sistone). Nokia N8 med 12 megapixelkamera med Carl Zeiss lins(vilket jag tycker ger bra bilder för att vara en mobilkamera). Den påminner om min Nokia N95 8GB som har varit min absoluta favo och är det fortfarande. Men ut ifrån min gamla mobil har denna förbättrats på de punkter jag tyckte var negativt. Den är mycket tunnare dvs även lättare, högre bildupplösning på kameran, mer minne och touch-skärm. Tyvärr så har denna inte operativsystemet Android som är det bästa med den mobil jag har nu. Tänk om Nokia N8 hade haft det också, vilken drömmobil den hade varit då. Men jag är nöjd med min HTC Magic och klarar mig utmärkt med den ett år till. Fast man kan ju få drömma...

Bilder hämtade från 3's hemsida

Kommentarer
Postat av: beata

Tsss, i fredags menar du? ;D Hahah, you will be the winner ;)

2010-10-11 @ 08:28:11
URL: http://beatastarkner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0