Regina Spektor

Jag har några bloggar som jag troget läser och under loppet av två dagar hade två lagt ut ett youtubeklipp med samma låt. Artisten som sjöng heter Regina Spektor och jag tyckte det var riktigt bra så var tvungen att söka efter lite fler låtar på Spotify. Kände igen några av dom, gissar att min syster har det på hennes mest spelade lista, så jag har nu sen dess inte kunnat sluta lyssna på henne. Här kommer därför lite tips till er om skön musik:


Denna lyssnar jag mest på, tänkvärd text.



Denna var den som jag hittade på två andra bloggar.


Denna var med i Narnia-filmen.

Nu ska jag fortsätta lyssna innan det är dags att bege sig till skolan.


Kommentarer
Postat av: beata

Så himla fin röst har hon !!!

2010-10-04 @ 09:12:15
URL: http://beatastarkner
Postat av: Svar till Beata

Ja visst har hon och musiken med texten! Tack vare bland annat dig som jag hittade henne om jag inte minns fel;)

2010-10-05 @ 18:34:41
URL: http://sarahcarlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0