Foton är Minnen

Vad glad jag är att det finns kort, utan dom skulle man inte minnas lika mycket. När jag kom hem idag möttes jag av mamma vid köksbordet med flera buntar kort och tomma fotoalbum. Det tog inte många sekunder förrän jag gjorde henne sällskap. Det är härligt men sorgligt med kort, tiden går så fort och man inser hur längesen allt va. Glada, sorgliga, minnesvärda, mindre omtyckta stunder och alla dessa traditioner! Samt alla underbara resor. Jag älskar min familj så enkelt är det och inga minnen kan vara mer fantastiska än de vi skapat<3

Så små och söta, Sofia-puff och jag<3

Projekt: Måla våra rum i stugan

Alla systrar & pappsen under en fikastund

Teo & Lucas har självklart bildat minnen med familjen<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0