Inception

Detta måste vara en av de coolaste filmer jag sett! Så annorlunda, tänkvärd och helt otroligt häftig. Jag kunde inte sluta le i bilen på vägen hem. Jag kan inte beskriva känslan men det får min kärlek till science fiction-action att sprudla. Den sätter igång tankarna och öppnar ett nytt perspektiv att se på saker och ting. Snygga och bra skådisar gjorde inte filmen sämre precis och lilla sista pricken över i:et var slutet, som var öppet men ändå lyckligt eller sorgligt beroende på vad åskådaren bestämmer. Mycket sevärd film!



Kommentarer
Postat av: Moa

Jag har faktiskt också sett denna! Och till och med jag tyckte att den var otroligt häftig.. Dock vill jag se den en gång till, för det var lite svårt att hänga med i handlingen med spansk text ;)

2010-09-19 @ 03:02:09
URL: http://[email protected]
Postat av: beata

Visst var den bra! Dock så kan jag bli helt galen över sådana slut.. fast Shutter islands ( om du har sett den) slut var ännu värre.. ;)

2010-09-21 @ 19:36:30
URL: http://beatastarkner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0