Relaxing weekend

Jag har skrivit om det förut, jag gör det igen för det finns ingen plats jag läker snabbare på, än i mitt paradis på andra sidan havet. Utan världens ögon på mig, inget Internet och tystnad runt omkring med endast familjen som sprider sin värme. Alla borde ha det jag har, ett ställe att åka till och njuta av att göra lite men ändå ha en familj att umgås med. Älskar min familj och uppskattar mer än något annat ställe min bas jag alltid kommer kunna återvända till.

Mitt andra hem
Min undanflykt
Dit jag uppstått
Mitt paradis
Där jag vuxit
Levt ett liv
Förändrats
Skapats
Utvecklas
till den jag är nu
<3


Hallonplockning där i sommras när de va som godast!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0