Studentmössa Svårt&DYRT

Jag hade gått in med inställningen, välj det som jag tycker är viktigast! Men... det höll inte särskilt länge, föll för grupptrycket och pressen i situationen och valde på tok för mycket! Hoppas hoppas innerligt att jag kan välja bort lite i morgon och få den så enkel, ren och snygg som jag EGENTLIGEN VILL ha den. Dessutom 200-300 kronor billigare som jag kan lägga på annat, exempelvis nya skor kanske?

Ne, men hur som helst så är det ju hemskt att man ska bli så lurad som fattig student att köpa en sådan dyr mössa. För vem bryr sig egentligen om du har en ingravering här eller ord där? Inte jag i alla fall för det enda jag kommer bry mig om är min egen och att jag känner mig snygg i den. Det är det viktigaste, DU ska KÄNNA dig NÖJD och SNYGG eller hur du nu vill att din studentmössa ska utstråla genom dig. Inte att du måste för att... eller det kanske jag borde för att de har... och tänk om min ser jättetråkig ut när alla har jättesnygga... INGEN kommer BRY SIG. En vit mössa med svart skärm o broderat framtill är vad folk ser, ev vilken färg din sten har kanske... Minns en fråga från i våras: "Vilken färg har man om man går det du gör? Jaså den! Vilken färg har min linje?" Det roligaste är att mina systrar redan börjat fundera på hur deras ska se ut. Jag kan väl förstå Sofia som går ut om två år, men när min minsta syster som går ut (vad blir det... 2020?) börjar välja och visa hur hennes ska se ut känns det lite... fel. Det ska börjas i tid! Eller vad säger man?

Mitt råd till er med detta inlägg: Har ni inte redan beställt studentmössa tänk innan och testa på denna länk hur ni vill att er ska se ut. Det behöver inte bli så dyrt men ändå få det man vill ha och en otroligt snygg mössa, för JAG kommer vara SNYGGAST i MIN studenten 2010, nej jag menar 2011(undra om inte jag skrev fel på mössan... måste ändras i morgon!)
Rebecka & jag på hennes studentskiva


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0