Ny Musik

Börjat kolla lite inför Eurovision song contest och dessa är några av mina favoriter.


En skön låt som kanske inte passar i detta forum, men en låt att sätta på och mysa runt till.


Minns ni gruppen Blue som var ett väldigt känt pojkband när vi var små? Jag har bara min systers CD-skiva med dessa herrar, då pojkar på, framför mig. Storbritanniens bidrag.


Detta är Norges bidrag och jag tycker den är så härlig! Man blir så glad när man ser detta!!! Lyssna och LE!


Denna låt känns som en typisk låt som skulle spelas på radion. Kuriosa är att han var så irriterad på att det var så dålig musik i Eurovision så istället för att klaga gjorde han en egen låt, ställde upp och ja gick och vann. Detta är Finlands bidrag.


Turkiets låt är lite annorlunda därför tycker jag om den. Det är något speciellt i refrängen som jag fastnar för. Däremot känns videon lite fel till låten på något konstigt sätt, menmen det ska ju ändå spelas live sen.


och är här det vinnande bidrag som bara måste vinna! Om hon inte gör bort sig helt kommer detta vinna, hon ser bra ut, kan sjunga, bra låt och upptempo LIKE LIKE LIKE LIKE! Kati Wolf - What about my dreams.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0