1 December

1 december betyder många saker, men i vår familj är det väl främst att syster Josefine fyller år. Förutom det är det exakt 2 månader tills jag fyller, denna gången 20 (FATTA 20!?) och sedan är det julpremiär, nu ska allt julpynt vara uppe, julkalenderna börjar och uppladdning inför julafton kan börja! Fast för min del blir det nog inte så mycket till uppladdning eller julfirande (lite hoppas jag, men annars är det bara en jul i mitt liv!). Gjorde lite ärenden idag med A och pappsen. Blev till att köpa nya pjäxor (julklapp) och en resväska till (julklapp fr mig till mig) och sedan lite annat smått och gott, som toffsar och tandborste.
Blivit ett litet berg
Min nya väska
Pjäxor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0