Julafton

Det blev ingen riktig julafton, men ändå lyckad på ett annat vis. Jobbade från halv åtta på morgonen till halv åtta på kvällen, för att sedan få 2 timmars sömn innan det var dags att gå upp igen. Jag har nog aldrig ätit julbord så sent som denna jul, kl 23. Men jag var väldigt nöjd och glad ändå! Vi firade på vårat vis, med utgång och dans på vårt favoritställe. Jag öppnade mina paket jag tagit med mig från Sverige och aladin-chokladasken fick jag äntligen öppna! Jag trodde inte jag skulle få någon julklapp av Anton, men han förvånade mig allt med en A4 ram med fotot nedan som vi tog dagen innan. I hörnet av foto stod det "God Jul önskar älsklingen, Flaine 24/12-11", den är nu uppsatt i rummet. Hur han lyckades framkalla det är för mig fortfarande en gåta.




God Jul allihop! Hoppas ni alla fick en bra julafton.

Tack mormor och morfar för vantarna och pengarna!
Tack Josefine, ditt paket var det roligaste att öppna med alla texter och lager med papper! hahaha
Tackar även för julklapparna jag fick innan jag åkte:
Understället är så skönt!
Pjäxorna har gett mig en helt annan fantastisk skidupplevelse
(förutom att de gick sönder och behövde lagas)
Vinterjackan är perfekt och använder varje dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0