Nya bomull - Bambi?

Dagen som skulle innehålla några ärenden även idag förändrades lite och jag begav mig mot Bergkvara tidigare än beräknat. Det var nämligen 11-fika med kaffe och nybakta bullar. Mycket goda var dom! Fick även en julklapp, ett underställ gjort av Bambu. Ja ni läste rätt, inte bomull, polygester eller ull utan det nya bomull som är bambu (eller bambi som jag råkade säga, låter lite sötare eller hur?). Så skönt och väldigt bra kvalité.

På kvällen var det sedan julkonsert i Domkyrkan med delar av familjen. Josefine ville inte gå, hon ville hellre kolla på Idol och helst hade hon velat att Anton kom. (Umgås med honom framför Idol var bättre än julkonsert med Sanna Nilsen!? Han börjar bli väldigt populär.) Sofia är i Polen och sjunger på EM-utlottningsgalan (vad jag förstått, men vet inte om de sände deras uppträdande i Sverige?). Resten av familjen var mycket nöjda och i julstämning påvägen hem.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0