Klippt för första gången

(För dåligt Internet igår så lägger upp det nu)

Idag har vi båda jobbat morgon och när jag slutade vid tre hade Anton två timmar paus innan nästa pass. Under de två timmarna han hann både åka skidor, dusch och bli klippt, tro det eller ej men jag har för första gången klippt hår. Hans hår är ju ganska snällt, för man ser ju inte om det blir ojämt, men måste säga att jag blev rätt nöjd. Det lär nog bli några klippningar så tillslut kanske jag lär mig. Ikväll är jag ledig och tänkte vila mig i form, sedan väntar två långa arbetsdagar från 08:30-22:00. Det ska nog gå bra, hoppas bara jag har tid och ork att fira in det kommande året.

Denna utsikten är ju bara helt underbar!


Kommentarer
Postat av: Lotta

Gott nytt år Sarah! Hoppas du har det bra! Kram

2012-01-01 @ 14:58:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0