Resan till Flaine

Nu är vi framme i Flaine. Resan gick bra (har mest sovit) och haft rundvandring på hotellet. Hotellet är verkligen stort och kommer nog ta en tid innan vi hittar överallt. Jag och Anton bor inte med de andra i studentkoridorer utan fick ett egen rum med badrum (underbart!). Vi har träffat guiderna från Storbrittannien, de verkar jätte trevliga. Idag kommer det bli ännu mer lära känna sitt område, samt städning. I väntan på frukosten hann vi sätta oss vid datron en stund nu, men annars är det fullt upp hela tiden. Det är därför jag inte skrivit så mycket, hoppas det blir lite mer när man kommer till ro med allt. Idag blir det också liftkortsköp och ev. lite åkning (om det hinns med), de flesta backarna öppnar idag. Vi har redan en hel del snö, de ställen de inte skottat/plogat är kanske en halvmeter snö? När jag får mer tid, kan jag skypa och skriva mer. Ett litet problem är bara att Internet är inte super direkt här i bergen, men men på något vis ska det nog gå!

Kommentarer
Postat av: BEATA

SARA I MISS YOU

2011-12-10 @ 16:21:47
URL: http://http:/beatastarkner.blogg.se
Postat av: Lotta

Oh vad kul att ni är framme och att det gått bra! Superlyxigt med eget rum och badrum. Du måste lägga ut bilder!

kram!Lotta

2011-12-12 @ 13:48:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0