Sömn och Sol

I natt har jag sovit 14 timmar, men ändå får jag slita mig upp ur sängen på morgonen och känner huvudvärken komma smygande. Solen skiner, himlen är blå och det är strax under nollan, ändå känner jag varken lust eller ork att ut och åka skidor. Jag är knäpp jag vet, har redan fått höra det av Anton som inte vill annat än att sluta jobba och åka skidor. Han slutar ungefär då jag börjar, så idag lär vi inte se mycket av varandra.

Jag tror jag måste sova, vila och ta igen mig en hel del innan jag kan köra på igen. Denna vecka fram till nyårsafton har jag sagt att jag ska ta det lugnt. Jobba, ha egen tid och framför allt gå och lägga mig tidigt. Tyvärr blir det lätt att jag väntar tills Anton kommer, tidigast tolv, oftast ett...

Nu ska jag nog hämta min bok och sätta mig i solen på balkongen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0