B -Bra men H- BÄST!

B(orta) - Bra men H(emma) - BÄST! Hemma från en vecka i Lindavallen, vilket gav det bästa och sämsta väder vi haft någonsin där (och då har jag varit där 2 veckor om året sen jag var 8). Söndagen var, som alltid, helt underbar! Denna söndag var något extra, den var fantastiskt! Inga  människor i backen, blå himmel, strålande solsken, några minus, ingen vind och perfekta backar, kan det bli mer perfekt? Nej. Hade sällskap av morbror och kusin Erik måndag till tisdag, onsdagen sedan var jag helt slut och orkade inte ens ta mig till backen. Jag hade tydligen gjort ett bra val för det hade varit svinkallt. Tyvärr vände inte vädret, utan blev bara värre. Fredagen gick det inte ens att se sina egna skidor!? Summan av veckan: en skön, avkopplande semetser med för mycket av det goda men kompenserats med lite skidåkning. Tror dessutom jag bestämt mig för vad jag ska göra från november till april nästa år... Är du i Lindavallen då, hör av dig!

Sofia<3

Mammi & Sofia, :*

Moi

Moi

TrötterJosefine och kusin Erik

UNDERBARA VÄDER!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0