My Angel

Du var min ängel
min trygghet om natten
Du fick mig att le
mitt liv kändes så enkelt
Jag fick en ny syn på livet
och levde de på annat vis
Det förändrade mig, utvecklade mig
till en människa jag börjat leva med
Du tog en plats i mitt hjärta jag inte trodde fanns
Sen kom de frågetecken som fick mig att tveka
Det var början på ett slut
ett slut som fick en ny början
de var så svårt, men så enkelt
de var de rätta, det bättre
Mitt hjärta fick ett tomrum
du inte längre fyllde
Jag kände mig fri, lättat
men ändå tyngd av saknad
Det behövdes tid och ensamma stunder
och kära vänner med deras under
Tomrummet stängdes med en dörr
för att vid senare tillfälle kunna öppnas igen
Du fick en ny plats i mitt hjärta
och en annan innebörd
Du var viktig
Du är viktig
Du har för alltid en bit av mitt hjärta
En fin text i repris och ett foto som påminner mig om en annan tid,
men ändå hör ihop med tankar idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0