Avsked

Upp tidigt idag (sju är tidigt för oss som är vana att gå upp halv 9!) och åt frukost med min kära syster. Vid kvart över åtta åkte jag bort till Kalmar flygplats för att ge en kram och ta avsked av mina två vänner, Simon Eile och Linda Malm. Idag flyger de iväg mot nya äventyr, mot Nya Zeeland för att tillbringa ett obestämt antal veckor där(följ deras resa HÄR). Jag önskar dom allt lycka till och trevlig resa!

Vände bilen hemåt och hämtade upp Sofia för att skjutsa henne till bussen, som sedan skulle ta henne till Stockholm. Hoppas för hennes skull att Rihanna sjunger ikväll och inte är magsjuk... Klev in i ett tomt hus, även Lucas (hunden) var hämtad och resten av familjen åkte redan i natt. Jag kvar, med mina två pälsklingar Teo och Charlie. Tystnaden ger blandade känslor av tomhet och skönt lugn. Jag börjar ju bli van av att vara själv om dagarna och ikväll har jag sällskap, så jag klarar mig nog fint.

Simon och Linda, Kaggs bal 2010

Kära syster Sofia, Kreta 2011

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0