Besökshelg i Växjö

Har varit på besök hon min underbara vän Hanna i Växjö. Hon pluggar och bor där numera och äntligen fick vi ihop en helg att ses! Jag fick skjuts till Kalmar Central av A och vid 09:09 lämnade tåget stationen som skulle ta mig till Växjö Central. Hanna stod där och väntade på mig och så kunde vårt lilla äventyr börja!
...

Jag fick träffa, se och veta allt jag behövde om Campus, hennes kompisar, skolan, pluggandet, stan, hennes lägenhet och hur hennes liv är i denna regniga, mulna stad. Jag måste säga att jag blev ännu mer sugen på att börja plugga, fast kanske inte i Växjö för det är lite för långt från havet och helt enkelt inte riktigt i min smak. Det är däremot nära hem och lätt för vänner hemifrån att komma på besök, vilket helt klart är ett plus!

Lördagsmiddag: Tacos

Mys framför Så Mycket Bättre - Lena Phs dag
Kunde inte passa bättre att det vara Hannas och min favo-Ph

Frukost! Smoothie, kokt ägg och kaffe, kunde inte varit bättre!

Visst ser det härligt ut?

Hannis<3 (var tvungen att smygfota henne hihi)

Nytt godis jag testade, kola-aktigt med chokladöverdrag. Rekommenderar!
Finns att köpa på Pressbyrån

Mitt shoppingköp: 3 Mavala mini lack
6 OSAKA - Rosa pärla
DREAM - Rosa glitter
259 MADRAS - Metallic röd

Jag som egentligen inte tycker om färg på naglarna tycker detta är SÅ fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0