Bio att Se

Ni som tycker hyfsat mycket om Twilightsagan, så kommer ni verkligen tycka om sista filmen. Det är nog den bäst filmen! Ettan är också min favorit (fast det kanske mest är boken..), men denna är i så fall klart näst bäst!

Jag tog sedan med mig en biotidning hem och läste lite om medlemskap hos SF, man kan nämligen få poäng när man handlar och tillslut komma upp i olika rabatter. Mycket bra tycker jag! Så medlemskap fixade jag idag. Kollande sedan in lite kommande filmer och hittade en jag verkligen vill se! Verkar häftig och tycker om den annorlunda filmatisering de gjort av denna barnklassiker.


Kommentarer
Postat av: linda

åh ser ut som jag kommer gilla den filmen med! :)

2011-11-18 @ 10:34:15
URL: http://malmlinda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0