Det vi väntat på...

Vad jag önskar att det var med information från Langley, men nej. Än vill de inte ge oss mer information... Det vi väntat på är filmen av sista boken i Twiligt sagan, fast tack o lov har de gjort två av den så man får ännu en film att vänta på. Varje gång jag ger lite plats år twilight-sagan så tar den över hela mig, ja besatt kanske man skulle kunna säga? Jag var i bokhandeln idag och köpte mig fyra nya böcker, bl.a. den sista Twilightboken Breaking Dawn. Alla fyra böcker på engelska, för att nu börja plugga lite engelska inför min resa. Det är nog vad jag är mest nervös inför, att prata engelska. Jag behöver ju inte det egentligen, för vill jag så kan jag det vet jag, men är lite feg... Tänkte att böckerna kanske kunde hjälpa mig, som de gjorde genom att höja mitt betyg i Engelska B i skolan. Nu ska jag äta lite mat och få skjuts in till stan, för sedan väntar Breaking Dawn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0