Fars Dag

Ja det har väl ändå ingen missat? Jag brukar alltid ha svårt med att köpa presenter till mina föräldarar, för det känns som de har allt och dessutom har jag aldrig riktigt ekonomin till att köpa det dom verkligen vill ha och behöver. Jag menar ett nytt kök till mamma och en pianoflygel till pappa blir lite svårt... Så i farsdagpresent jag gör det gamla hedliga, köper tillsammans med mamma och mina systrar. Mamma köper något klädesplagg (en sak ibland) och en chokladask, sedan blir det en extra fin middag. Jag och min syster Josefine var med och påverkade valet av present idag, sedan slog jag in det mycket fin om jag får säga det själv. Mormor och morfar är här på middag, så vi firar även morfar som fick kalsonger han med. Lite färg på rumpan är alltid fint! Haha.

Chokladasken och efterrätten Budapestbakelse


Fina presenter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0