Fått Besked

Äntligen fått besked om när vi åker!!! Den 4/12 bär det av mot Danmark för utbildning och sedan flyger vi vidare den 9/12 mot Genéve. Jag antar att vi kommer åka tåg därifrån eller buss, men mer än så fick vi inte veta om transporten.

Vad jag börjar se fram emot det här ännu mer nu och ändå växter nervositeten sig större... Det kommer bli bra, det kommer bli tufft och jag kommer ha jävligt kul och skapa minnen för livet! Det finns inget stopp nu, det händer och jag kommer vara med om ett av "Mina mål innan jag dör" haha (jag har faktiskt en sådan lista i huvudet). Längtan är vad jag känner. Den där längtan som inkluderar det mesta, både oro och härlighet. Det är tur jag har min man med mig som kan lugna mina tankar och oroligheter. För det är han bra, på mycket bra på!

Frankrike- Flaine- Totem  -  Here we come!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0