Flaine -Snart snart snart!

Sitter och letar massa information om Flaine, byn jag och Anton ska tillbringa det kommande 5 månaderna (fr.o.m. 10 dec). Det är verkligen kul att leta och få reda på lite mer om byn. Jag älskar uppladdning inför alla mina äventyr och detta är inget undantag!

Det är tydligten inte så stor by vi ska till och som jag nämnt tidigare (tror jag) är det mesta dels (bara!?) britter som kommer hit. Det verkar också vara ett ställe för barnfamiljer, endast en nattklubb... menmen det kommer nog blir fart och party ändå ska ni se! Haha.

Det är väldigt smidigt att resa hit, endast 4 timmar från Stockholm till dess att man är på sitt rumi Flaine. Direktflyg till Geneve och sedan går det pendeltåg därifrån direkt till Flaine, kunde inte varit enklare! Så hör ni det? Bara att hälsa på! Kom runt den 30:de i varje månad så får ni ett dagsliftkort gratis.

Det ska verkligen bli spännande med den här resan, just nu väntar jag otoligt efter mer information om utbildningen i Danmark och allt annat vi ska få reda på inom kort. Snart snart snart, ger vi oss iväg!





Lite bilder hämtat från Google

Kommentarer
Postat av: Tilde

Har varit där! Det är så sjukt jävla underbart! Fast så har jag ju alltid tur med vädret , men ändå :)

2011-11-12 @ 23:39:34
Postat av: Svar till Tilde

Jaså?:D Åh jag skulle jätte gärna vilja höra mer! Är det mest familj- och barnvänligt ställe eller även ungdomar? :)

2011-11-13 @ 15:15:11
URL: http://sarahcarlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0