Lördag & Jobb

Färdig ocd redo för lite jobbelijobb! Vanligtvis brukar jag börja vid nio, men idag fick jag lite sovmorgon och börjar vid halv tolv istället. Det gör verkligen skillnad att kunna sova de där extra 1-2 timmarna. Slutar vid halv fem och då väntar en myslördag i soffan framför "Så mycket bättre". Tyvärr tycker jag inte det är lika bra som förra året, känns mer tillgjort och konstlagt än förra året. Det kanske bara är min åsikt? Jag står i alla fall för den, precis som jag fortfarande inte kan förstå hur man kan tycka Melissa Horn och Laleh är bra? Finns så många, bland annat mina kompisar, som tycker dom är så bra. Jag tycker båda bara sjunger låtar som gör mig nedstämd och deprimerad. Tror det är deras ton och sätt att sjunga som gör det, eller är det bara deras låtval och därför tycker jag att de alltid verkar må skit? Jag vet inte, som sagt jag fattar inte... Men uppenbarligen måste de ju vara bra på något sätt för folk tycker ju om dom och det är ju bra det. Jag kan ju alltid välja att titta på en annan kanal, hoppa över låten på spotify osv så slipper jag ju höra det. Nu ska jag till jobbet, Au revoir!

Så mycket bättre Lör kl. 20:00

Laleh

Melissa Horn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0