Nagellack - Ja tack!

Igår skulle jag "bara" äta lunch med Amanda, men vi slog ihjäl 5 minuter med lite nagellacksköp. Det var nämligen 20% rabatt och de som känner mig vet att jag på något konstigt sätt dras till REA. Äntligen kunde jag köpa det där nagellack, med lite bättre samvete, som jag velat köpa sen det tog slut för 2-3 år sedan. Jag har länge funderat på att köpa guldglitter också, vilket jag tog tillfället i akt att köpa! Sen skulle jag inte ha något mer, men... Kicks har ju börjat med egna lack och när jag stod i kassan kunde jag bara inte låta bli! Så det fick bli två nyanser av guld till.

Kicks egna till höger, Depend guld Art Liner, vitt Izmir (inte kritvit)

Kicks egna - Två nyanser av guld

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0