Nya Inköp

Kollade igenom mina kvitton idag och förde in i min budget. Ja jag skriver faktiskt in varje kvitton i den, så jag vet exakt vad jag lägger pengar på varje månad. Den senaste tiden kan jag säga har lagts mest på grejer, allt från nödvändigt till VILL-HA-behovet. Tänkte ger er en liten titt i vad mina pengar spenderats på.

Jag är KÄR i denna mössa. Har letat och letat efter exakt den och här var den!

Linnet jag velat ha, men som inte fanns i min storlek... tills jag hittade det i en annan affär!

Nödvändigt:
Rengöringslotion för att ta bort sminket.
Ögonkräm så man håller ögonen friska och fina.

Öronhängen med guldlegering.

Halkskydd så jag inte ska halka i alperna!

En av de engelska pocketböckerna

Nästa engelska bok

och så En dag, som jag såg faktiskt har premiär på biografen Biostaden ikväll.
Kanske någon man skulle se innan man åker?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0