ÖverraskningsSöndag

Vi överraskar, eller chockar kanske är bättre uttryckt?, hela Stensö med att börja ta upp juleljus och julpynt. Så är det när det är fullt upp i veckorna, då får man ligga ett steg före. Det är också mysigt att komma hem efter julmarknaden på torsdag/fredag och ha julfint hemma. Allt är dock inte riktigt klart än, adventsstaken och ljusdekorationer är inte gjort, sen kommer ju inte granen förrän en vecka innan jul.

Jag blev glatt överraskad igår. När älskling kom på kvällen hade han med sig en liten present till mig, ett fint glashjärta från Orrefors. På frågan varför jag fick en present nu, svarade han enkelt att han tyckte det var fint och ville ge det till mig. Snäll är han!

a
Roligt man kan ha när man gör julfint!
Josefine och jag kämpade på bra.

Glashjärtat gav väldigt fint sken om man ställde ett ljus bakom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0