Sovande Lamm

Guldmedalj till mig som går upp kl två mitt i natten för att hämta min man, när han endast har 20 min gångväg hem och dessutom hade gått halva vägen då jag hämtade upp honom. Men vad gör man inte för att ha ett svettigt, spritstinkande och snarkande lamm bredvid sig i sängen... På toppen av detta börjar katterna bråka när jag kommer hem och jag har ett himla shå med att får dom ur vägen från varandra. SEN kunde jag äntligen krypa ner i säng igen och försöka somna om. Tur man inte har svårt med att somna, för tio minuter senare sov jag gott igen.
Får egentligen inte kalla honom mitt lamm, men det gör jag ändå hihi. Hans fina krull-lockar (som han själv alltid envisas med att klippa av!?) påminner mig om ett mjukt, litet, sött lamm. I morse när jag vaknade sov han fortfarande och då är han verkligen mitt söta sovande lamm<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0