3:e Oktober

Vaknade idag till en riktig höstdag, mulet och regnet som spattrar mot takfönstret. Låg kvar en stund i sängen och började tänkta på denna dag och insåg att den är lite speciell. Det var denna dagen som jag blev gudmor till  min lilla gullis Vera, tillsammans med min syster Sofia. Skickade henne ett kort för att påminna henne om denna dag och fick höra att hon hade blivit mycket glad. Hon bar på det hela eftermiddagen, även till mataffären och hennes syster hade blivit mycket avis för hon inte fick något kort.

Det jag sedan kom på också är speciellt med denna dag är att jag nu haft ett förhållande i 6 månader, ett halvår!? Har tiden gått så fort?? Ändå känns det som jag varit tillsammans med min puff mycket längre just på det sättet att jag känner honom för väl för att bara var ett halvår, snarare 3 år. Sen har vi ju i och för sig känt varandra i snart fyra år så inte så konstigt kanske...

När jag slog upp tidningen idag läste jag att Zlatan fyller 30 och på andra delens första sida stor det om Baif's seger och uppflyttning till division 3, kul! Många händelser idag denna 3:e oktober.

På semester i Italien-10

Hon är sin mamma upp i dagen!

Mitt gull<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0