Dagen i Bilder

Igår hade jag en hel del för mig och i slutet av kvällen kände jag att det blev ändå en rikitgt bra dag, fast att det kanske inte började så bra...

Lite suddig bild, menmen. Kärleksmums! Och det roligaste är hur denna bakning gick till... Men som sagt fortsättning på det följer i morgon.

En rikitgt fin kokbok med allt från mat till godis till bakverk och drinkar!

En mysig kväll med Linda MalmMake up Stores klubbkväll och en fika.
Kom hem lite fattigare i plånboken men rikare i sminkväskan.

Dual Foundation Stockholm 259:-
Microshadow Backstage 140:-
Glitter eyeliner Gold Digger 155:-



Före...


...Efter.

ÄNTLIGEN FÄRG!! Som jag längtat efter lite färg att lysa upp vardagen med, kopparrött<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0