Gjort det igen

Vad har jag då gjort igen? Jo börjat försöka ta tag i min (dåliga) kondition och stack ut och joggade i spåret! Lite stolt, svettig och snorig kom jag innanför dörren. Efter att ha låtit mig eftersvettats klart, tänkte jag nu tända ett ljus och hoppas in i duschen. Varför duschar man inte oftare om kvällarna? Det är ju så mysigt och lugnande. Känna det varma vattnet mot kroppen, det fladdrade skenet från stearinljuset och lugnet av att höra det trygga ljudet från familjen utanför. Det ljudet kommer jag inte få höra på en vecka nu, däremot kommer det ersättas med en varm famn (nästan) varje kväll den här veckan! På ett litet villkor, jag ska LAGA MAT hela veckan!? Shit ja det blir en utmaning om något, men jag ska lyckas. Började med att göra kärleksmums idag, för det var någon som klagade på att det inte fanns något till 8-kaffet igår...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0